Vertel je eigen verhaal

By 15 mei 2020juni 8th, 2020Tips

Vertel je eigen verhaal

Maar hoe? En aan wie? Wanneer? Hoe lang? Hoe vaak? Online of offline? Zoveel vragen over wat de beste methode is om je merk, product of dienst aan te prijzen.

Zeg het maar: “Leven we offline of online?”

Door de komst van de smartphone zijn wij mensen 24/7 aan het internet verbonden. De telefoon ligt altijd binnen handbereik, of je nu op kantoor bent, naar de wc gaat of gaat slapen. De telefoon is een verlengstuk van onszelf geworden. We leven misschien wel offline, maar zijn continu online. Of toch niet? Want hoe lang is onze concentratieboog als we berichten lezen of horen? De boodschap van een reclame moet kort, humoristisch én een krachtige kern hebben, anders klikken we door naar het volgende item, toch?

Tenzij er een nieuwswaarde in zit, waar we naar op zoek zijn. Dan willen we nog wel eens verder lezen. Bent u er nog?

Wedstrijd om aandacht

Waarom bestaat er nog steeds een fysieke krant als er een online versie is? En waarom krijgen we nog steeds folders en flyers door de brievenbus? Waarom worden er nog steeds zoveel beurzen gehouden in Nederland en in het buitenland? Leven we toch niet zo online als we misschien denken? Hier ligt de grote uitdaging van een marketeer. Het vinden van de juiste mix tussen de verschillende mogelijkheden van communiceren, zowel online als offline. Het is een wedstrijd om de aandacht van de potentiële klant te krijgen op de juiste manier, op het juiste moment en met de juiste beleving.

Deze mooie uitdaging gaat TripleTribe aan. We zorgen dat we jouw ideale klant definiëren. We maken samen een doordacht communicatieplan, zodat je verhaal wordt verteld op diverse platforms, zowel online als offline. En we zorgen voor de juiste follow-up met onder andere een zeer geavanceerd CRM-systeem, TeamLeader, die overzicht biedt in het hele proces van leads tot after-sales.

Durf jij het aan, DE wedstrijd om de aandacht van je klant te winnen? Wij wel!

Bel ons en we laten je commercie groeien door jouw verhaal te vertellen. Wij geloven er in. Jij ook? Neem vandaag nog contact op met één van onze experts.

Leave a Reply